• عسل کوهی اصل

عسل کوهی اصل

عسل یک ماده غذایی چسبناک و شیرین است که توسط بهترین نژادهای زنبور عسل تولید می‌شود. زنبورها عسل را ترشح می‌کنند و آن را در لانه زنبوری نگهداری می‌کنند. با توجه به ترکیب بی‌نظیر و خاصیت شیمیایی عسل کوهی اصل برای نگهداری طولانی مدت مناسب است. افزایش مصرف عسل کوهی اصل به عنوان جایگزین سالم برای شیرین کننده‌های مصنوعی، منبع انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن و به عنوان منبع کاهش وزن عامل اصلی فروش در بازار جهانی عسل است.
مطالعات نشان داده‌اند که دوز روزانه مصرف عسل کوهی اصل باعث افزایش سطح آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سلامتی در بدن می‌شود. آنتی اکسیدان‌ها بدن را از آسیب‌های ناشی از مولکول‌های مضر به نام رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند، همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند و به عنوان پیشگیری از بیماری عمل می‌کنند. عسل کوهی اصل حاوی پلی فنول‌ها، یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش می‌دهد. مطالعات همچنین نشان داده‌اند که عسل کوهی اصل حاوی فلاونوئیدهای آنتی اکسیدانی ضد بیماری، پینوسمبرین، پینوستروبین و کریسین است.
پینوکمبرین از فعالیت آنزیم پشتیبانی می‌کند و پینوکمبرین باعث بروز آپوپتوز (مرگ سلولی برنامه‌ریزی شده) بسیاری از انواع سلول‌های سرطانی می‌شود. با این حال لازم است از سایر مراکز و فروشگاه‌های معتبر عسل کوهی اصل را خریداری کنید. عسل کوهی اصل یک ضد باکتری طبیعی با اثرات بهبود زخم دارد. عسل کوهی اصل در ساخت مایعات بدن برای ساختن پراکسید هیدروژن واکنش نشان می‌دهد و یک محیط غیر قابل مهار برای باکتری‌ها ایجاد می‌کند. برای درمان سوختگی و زخم‌ها معمولاً عسل کوهی اصل را به طور مستقیم در ناحیه مربوطه قرار می‌دهند.

عسل کوهی اصل

عسل کوهی اصلی

عسل کوهی اصلی

عسل کوهی اصلی از زمان‌های قدیم به عنوان یک غذای عالی مصرف می‌شده است. عسل کوهی اصلی به صورت طبیعی‌ترین شکل ممکن بدون عملیات فرآوری شده، بدون افزودنی و حفظ تمام خصوصیات سالم آن تهیه می‌شود. عسل کوهی اصلی از زنبورها و طبیعت حاصل می‌شود. زنبورها شهد را از گل‌های وحشی جمع‌آوری می‌کنند. سپس زنبورها این شهد را به کندوها انتقال داده و در سلول‌های موم زنبور عسل که قبلاً تهیه کرده بودند، ذخیره می‌کنند. زنبورها، از بال‌های خود استفاده می‌کنند تا محتوای آب شهد را جذب کنند.
مصرف عسل کوهی اصلی می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کند و در درمان دیابت تاثیرگذار باشد. مصرف عسل کوهی اصلی باعث افزایش انسولین و کاهش قند خون می‌شود. علاوه بر این مشاهده شده است که باعث پایین آمدن سطح گلوکز پلاسما در دیابتی‌ها می‌شود. عسل کوهی اصلی هنگام ترکیب با دارچین به ویژه برای مدیریت قند خون مفید است. برخی اظهار داشتند که مخلوط عسل و دارچین یک ترکیب غذایی با شاخص گلیسمی کم تبدیل می‌باشد. طعم عسل اصل عالی است.
اگر به دنبال اهداف سلامتی خود هستید عسل کوهی اصلی را در رژیم غذایی روزمره قرار دهید. اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، بریدن قند از رژیم غذایی کمی سخت است اما می‌توانید عسل کوهی اصلی را در برنامه خود و به عنوان جایگزین قند و شکر قرار دهید، میزان فروکتوز عسل از گلوکز بالاتر است و می‌تواند به تقویت سوخت و ساز بدن کمک کند که به شما در رسیدن به هدف کاهش وزن کمک می‌کند. بهترین عسل کوهی اصلی را از مراکز و فروشگاه‌هایی که کیفیت عسل را تضمین می‌کنند، خریداری کنید.

عسل خالص کوهی

عسل با طبیعت هم آغوش شده است و به لطف مهربانی طبیعت توانسته است مطاع گران بهایی را به دست بشر برساند. عسل خالص کوهی توانسته است در مسیر حفظ سلامتی قدم‌های زیادی را بر دارد. عسل خالص کوهی که در طبیعت تولید می‌شود، مناسب‌تر از عسل‌هایی هستند که دست بشر در تولید آن‌ها دخالت داشته است. بنابراین استفاده از عسل خالص کوهی که از دل طبیعت بیرون می‌آید، مفید‌تر است. برای استفاده از عسل خالص کوهی بهتر است که این عسل‌ را از افراد مطمئن خریداری کنید.
عسل‌هایی که از دل کوهستان‌ گردآوری می‌شوند از قیمت زیادی برخوردار هستند، بنابراین این قیمت زیاد به دلیل این است که برای تهیه این گونه عسل‌ها باید سختی‌های زیادی را تحمل کرد، از این رو قیمت عسل خالص کوهی بیشتر از عسل‌هایی است که در بازار یافت می‌شود. عسلی خوب است که اصل باشد و بر روی آن هیچ عملیاتی صورت نگرفته باشد تا تمام ویژگی‌ها و خاصیت‌‌‌‌های خوب خود را به خوبی حفظ کند.
هنگامی‌ که عملیات‌‌‌‌هایی بر روی عسل انجام می‌دهند، باعث می‌شود که عسل تمام یا قسمتی از خواص درمانی که برای بدن مفید می‌باشد را از دست دهد. برای افرادی که از بیماری‌‌‌‌هایی مانند دیابت رنج می‌برند استفاده از عسل خالص کوهی یکی از بهترین گزینه‌‌‌‌هایی است که می‌توانند از فواید عسل اصل استفاده کنند، بنابراین بهتر است که از عسل خالص کوهی خوب و با کیفیت استفاده کنید.

عسل خالص کوهی

فروشگاه قند و عسل در حوزه‌ی خرید و فروش انواع عسل فعالیت می‌کند. بهترین عسل وحشی، عسل طبیعی و انواع مختلف عسل را از فروشگاه قند و عسل تهیه کنید. کلیه محصولات فروشگاه قند و عسل ارسال رایگان دارند و صدر درصد طبیعی هستند.

عسل کوهی اصفهان

عسل کوهی اصفهان

عسل معروف به عسل کوهی اصفهان عسلی است که توسط زنبورهای گل‌های کوهستانی مرتفع، بالای 1000 متر با تمام گل‌های وحشی تولید می‌شود. عسل کوهی اصفهان بسیار معطر و خوش طعم است. همه‌ی عسل‌های موجود در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی با یکدیگر برابر نیست، مثلا قیمت و کیفیت عسل کوهی اصفهان با عسل کوهی زاگرس تفاوت دارد. اگر می‌توانید از یک کشاورز محلی یا یک شرکت معتبر عسل کوهی اصفهان را خریداری کنید، این واقعا سالم‌ترین روش خرید است.
عسل کوهی اصفهان هرگز خراب نمی‌شود. عسل کوهی اصفهان یک عسل با بافتی ضخیم و دارای رنگ کهربایی تیره دارد. البته وقتی متبلور می‌شود بافت سخت‌تری پیدا می‌کند. عسل کوهی اصفهان را در ظروف بسته نگهداری کنید، زیرا رطوبت هوا را جذب می‌کند و این می‌تواند باعث تخمیر عسل شود. هر چه عسل کوهی اصفهان غلیظ‌‌تر باشد قدرت بیشتری دارد. نوع گیاهانی که توسط زنبورعسل در ارتفاعات مصرف می‌شود بر کیفیت آنتی باکتریایی عسل کوهی اصفهان تأثیر می‌گذارد.
عسل کوهی اصفهان از رطوبت بسیار کمی برخوردار است. به همین دلیل محیط زیست فقیری برای زندگی بیشتر باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها دارد. در طی مراحل تهیه عسل کوهی اصفهان زنبورها نقش زیادی در از بین بردن رطوبت دارند، این یک روش بسیار شگفت آور است. با زدن بال‌های خود هنگام انتقال شهد به کندو و در روند حرکت از طریق کندو، شهد را خشک می‌کنند. عسل به طور طبیعی محیطی اسیدی دارد. اسیدی بودن عسل به معنای آن است که تقریبا هر چیزی که می‌خواهد در محیط رشد کند، نابود می‌شود. این امر عسل را به یک آنتی‌بیوتیک عالی برای مقاصد دارویی تبدیل می‌کند.

عسل کوهی زاگرس

امروزه طرفداران عسل از خاصیت درمانی معجزه آسا عسل کوهی زاگرس آگاهی پیدا کرده‌اند و ادعا می‌کنند که عسل کوهی زاگرس از بروز سرطان و بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند، باعث کاهش جای زخم می‌شود، مشکلات گوارشی را رفع می‌کند، به تنظیم قند خون، تسکین سرفه‌ها، گلودرد و افزایش عملکرد بدن کمک می‌کند. برداشت عسل کوهی زاگرس هر چه ارتفاع بالا رود دشوارتر خواهد بود. عسل کوهی زاگرس میزان خوبی از قند را در خود ذخیره کرده است.
قندی که در عسل کوهی زاگرس وجود دارد بسیار طبیعی است و برای بدن مناسب است و برای کسانی که از دیابت رنج می‌برند استفاده از عسل طبیعی بلامانع می‌باشد. برای همین است که عسل کوهی زاگرس به عنوان یک داروی شفا بخش شناخته شده است، عسلی که صد در صد طبیعی باشد از قیمت بالایی برخوردار است، بنابراین می‌توان گفت که عسل‌هایی که به قیمت ارزان فروخته می‌شوند را نمی‌توان به عنوان عسل طبیعی در نظر گرفت.
زنبورعسل این حشره کوچک را می‌توان به عنوان بهترین دارو برای سلامتی انسان دانست یا بهتر است بگوییم زنبورعسل تولید‌کننده بهترین دارو برای درمان بیماری‌ها است. با این همه فراوانی برای عسل، نمی‌‌‌‌‌‌‌‌توان عسل کوهی زاگرس با کیفیت و مرغوب را به همین راحتی پیدا کرد، به دست آوردن عسل کوهی زاگرس بسیار سخت است با این حال، نباید از این ماده شفابخش غافل شد و از آن استفاده نکرد.

عسل کوهی زاگرس

تضمین اصل بودن کالا

تست در زمان تحویل محصول

تعویض محصول در صورت نارضایتی

ارسال رایگان در اولین خرید

عسل کوهی طبیعی

عسل کوهی طبیعی

بشر قرن‌ها برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از عسل کوهی طبیعی استفاده می‌کند. عسل کوهی طبیعی عسلی است که پاستوریزه نشده است و حاوی ویتامین‌های طبیعی، آنزیم‌ها، آنتی اکسیدان‌های قدرتمند و سایر مواد مغذی مهم است. عسل کوهی طبیعی دارای خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی است و باعث تقویت سلامت دستگاه گوارش می‌شود. همچنین، عسل کوهی طبیعی حاوی ترکیبی از گرده است که می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و علائم آلرژی گرده را کاهش دهد.
اگر عسل کوهی طبیعی به طور مرتب مصرف شود علائم آلرژی گرده در انسان را کاهش می‌دهد. عسل کوهی طبیعی قیمت بیشتری خواهد داشت، اما حداقل می‌دانید که مزایای سلامتی عسل واقعی را دارد. با مصرف صحیح عسل کوهی طبیعی پوست شما شروع به پاکسازی خواهد کرد. اگر می‌خواهید پوست سالمی داشته باشید عسل کوهی طبیعی یک ماده عالی برای مصرف است. از آنجا که عسل منبع عالی آنتی اکسیدان‌ها است، به پاک کردن بدن از سموم مضر کمک می‌کند. عسل کوهی طبیعی همچنین حاوی خواص ضد باکتریایی است که پوست را شفاف نگه می‌دارد.
تحقیقات نشان داده‌اند که با خوردن عسل کوهی طبیعی می‌توانید از باریک شدن شریان‌های خود جلوگیری کنید. هنگامی که شریان باریک می‌شود، نارسایی قلبی، سردرد و حتی کاهش سرعت حافظه افزایش پیدا می‌کند. عسل کوهی طبیعی به رفع سوء هاضمه کمک می‌کند. بنابراین اگر به طور مداوم از نفخ و سوء هاضمه رنج می‌برید خاصیت ضد عفونی کننده موجود در عسل کوهی طبیعی به این امر کمک می‌کند. کلسیم موجود در عسل کوهی طبیعی به راحتی وارد مغز می‌شود که به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند.

عسل کوهی قیمت

برخی از عوارض ناسالم مصرف زیاد قند شامل بیماری کبد چرب، سندرم متابولیک و دیابت می‌باشد. قند همچنین برای دندان بسیار مضراست، از این رو بهتر است ماده‌غذایی دیگری را جایگزین قند کنیم، عسل کوهی بهترین جایگزین برای قند می‌باشد و مضرات قند را ندارد. این شیرین کننده خالص، بدون فیلتر و غیرقابل تصفیه است که توسط زنبورها از شهد گلها ساخته می‌شود، عسل کوهی قیمت متفاوتی دارد و به صورت جزئی و عمده در بازار عرضه می‌شود. امروزه بیشتر عسل‌های مصرفی، عسل فرآوری شده‌ای هستند که از زمان جمع‌آوری کندو فیلتر می‌شوند که در نتیجه  گرده، آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی که به طور طبیعی در عسل خام وجود دارد را از بین می‌برد.
بر خلاف عسل فرآوری شده، عسل کوهی ارزش فوق‌العاده بالایی دارد. جالب است بدانید عسل کوهی باعث فعال شدن هورمون‌هایی می‌شود که به سرکوب اشتها کمک می‌کند. عسل کوهی حاوی گرده زنبور عسل است  که به دلیل جلوگیری از عفونت شناخته می‌شود و باعث تسکین آلرژی طبیعی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود، عسل کوهی حاوی قندهای طبیعی، آب، مواد معدنی، ویتامین‌ها، گرده و پروتئین است. این منبع انرژی به راحتی جذب می‌شود و آن را برای شروع روز و  یا به عنوان منبع انرژی قبل یا بعد از ورزش، کامل می‌کند.
عسل کوهی یکی از بهترین انتخاب‌های کربوهیدرات برای مصرف درست قبل از ورزش است. هنگامی که صحبت از ورزش می‌شود، عسل کوهی برای بهبود سوخت و ساز بدن بسیار توصیه می‌شود. امروزه مصرف‌کنندگان آگاهی بیشتری نسبت به مزایای عسل پیدا کرده‌اند که همین امر منجر به افزایش تقاضا برای تهیه‌ی عسل شده است، عسل کوهی قیمت متغییری در بازار دارد که میزان افزایش تقاضای مصرف کننده بر روی آن تاثیر می‌گذارد.

عسل کوهی قیمت

عسل با طبیعت هم آغوش شده است و به لطف مهربانی طبیعت توانسته است مطاع گران بهایی را به دست بشر برساند. زنبور عسل این حشره کوچک را می‌توان به عنوان بهترین دارو برای سلامتی دانست.

قیمت عسل خالص کوهی

قیمت عسل خالص کوهی

بازار جهانی عسل بر اساس نوع، کاربرد و جغرافیا تقسیم می‌شود. براساس نوع، بازار به عسل خرما، عسل وحشی، عسل لیمو، عسل اقاقیا وغیره تقسیم می‌شود. برخی افراد عسل را مستقیماً از زنبورداری، برخی از آن‌ها از فروشگاه‌های تخصصی و بعضی دیگر از سوپر مارکت‌های معمولی خریداری می کنند. قیمت عسل خالص کوهی نوسان دارد ولی اصولا از قیمت بالایی در بازار برخوردار است. ممکن است عسل به شدت فرآوری، پاستوریزه و گرم شود تا جذابیت بیشتری برای مشتری داشته باشد.
این فرایندها تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنزیمی را که در عسل موجود است را از بین می‌برد. بنابراین هر چند قیمت عسل خالص کوهی بالاست اما از کیفیت و خواص آن مطمئن خواهید بود. پاستوریزاسیون همچنین ارزش غذایی، فواید و کیفیت عسل را کاهش می‌دهد، برای این که بتوانید بهترین عسل وحشی را تهیه کنید و در وعده‌ی صبحانه و سایر میان وعده‌های غذایی خود از آن استفاده کنید، باید ویژگی‌های استاندارد لازم را در نظر بگیرید.
عسل خالص کوهی به غیر از مزه شیرین طعم مطبوعی دارد و بر حسب گیاهی که از شهد آن عسل جمع آوری می‌شود، طعم آن تغییر می‌کند. هنگامی که عسل تقلبی یا مصنوعی باشد تنها مزه‌ی شیرینی می‌دهد و شما هیچ طعمی را احساس نمی‌کنید. اکثریت افراد علاقه‌مند هستند که حتماً عسل خالص کوهی استفاده کنند، برای این منظور باید حتماً برای خرید عسل باکیفیت از تولیدکنندگان زنبورعسل و افرادی که عسل پرورش ‌می‌دهند، استفاده کنید یا از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریدار کنید تا از عسل مرغوب کوهی اصل مطمئن شوید.

خرید عسل کوهی

عسل می‌تواند برای تمامی افراد که چه در سن بزرگی و چه در سنین کودکی مفید باشد. عسل کوهی به عسلی گفته می‌شود که مستقیما و بدون هیچ واسطه‌ای از کندو عسل استخراج می‌شود. این عسل توسط زنبور عسل از شهد گرده‌های گل‌های کوهستان به دست می‌آید و یکی از مقوی‌‌ترین و شیرین‌کننده‌‌ترین مواد‌غذایی مفید و موثر برای سلامتی به شمار می‌آید. عسل کوهی انواع مختلفی دارد که هر کدام خواص خاص و منحصر به فرد خود را دارند. همچنین از عسل برای تهیه داروهای شیمیایی و درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود.
هنگام خرید عسل کوهی لازم است به اصل بودن عسل توجه کنید، برای این منظور بهتر است از مراکز و فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد، خرید خود را انجام دهید. عموما دو نوع عسل در بازار به فروش می‌رسد. یکی عسل فرآوری شده است که زیاد مفید نیست، زیرا بیشتر مواد مغذی مفید را در طی فرآیند از دست می‌دهد. عسل فرآوری شده عمدتا برای افزایش ماندگاری و ایجاد بافتی یکنواخت پردازش می‌شود.
عسل طبیعی نوع دیگری است که فرآوری نشده است. این عسل تمام خواص مفید خود را حفظ می‌کند. بنابراین هنگام خرید عسل کوهی از فرآوری نشدن عسل مطمئن شوید. عسل طبیعی به دو شکل مختلف به فروش می‌رسد. عسل کوهی از کندوهای زنبور عسل طبیعی صخره‌ها تولید می‌شود. هنگام خرید عسل کوهی به طعم و رنگ عسل توجه کنید، طعم و رنگ عسل کوهی منحصر به فرد است.

خرید عسل کوهی

مقالات مرتبط با عسل

خاصیت عسل شبدر

10 خاصیت عسل شبدر معجزه می‌کند

خاصیت عسل شبدر بر کسی پوشیده نیست این ماده فوق العاده مغذی ط…
خواص عسل زرشک

9 خواص عسل زرشک که تا به حال نمی‌دانستید

خواص عسل زرشک برای سلامتی بر کسی پوشیده نیست این عسل از درخچه‌های کوچک …
مزیت‌های عسل برای کبد 

از مزایای عسل برای کبد چه می‌دانید؟

مزایای عسل برای کبد از سالیان گذشته تا به امروز به چشم می‌آید. د…