• تضمین سلامتی با عسل کوهی و وحشی

بهترین عسل وحشی

عسل کوهی وحشی از مرغوب‌ترین عسل‌هایی است که در دنیا وجود دارد و تاکنون خواص بی شماری برای آن کشف شده است. عسل کوهی وحشی با عسل کوهی اصل قابل مقایسه نیست. ویژگی‌های زنبور عسل وحشی با زنبور عسل پرورشی تفاوت دارد و بیشتر در صخره‌ها، بالای درختان و در کوهستان برای خود لانه می‌سازد. جالب است بدانید این عسل برخلاف عسل‌های پرورشی به نگهداری و مراقبت نیاز ندارد. برای برداشت عسل کوهی وحشی از کوهستان و صخره، لازم است فردی که در این زمینه تجربه دارد، این کار را انجام دهد.
از گذشته تا به امروزه از بهترین عسل وحشی ایران در طب سنتی برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده می‌کردند. مصرف این عسل بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها که ممکن است برای او به وجود آید، بیمه می‌کند. همه اشکال عسل به طور طبیعی حاوی مواد مغذی و آنزیم‌هایی است که دارای انواع مزایای سلامتی و مصارف پزشکی می‌باشد. در حقیقت، این عسل به عنوان داروی عامیانه برای درمان بسیاری از بیماری‌ها در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته است.
از خصوصیت‌های مهم عسل وحشی این است که میزان قند فروکتوز آن نسبت به گلوکز بیشتر است که این عامل موجب می‌شود که افراد مبتلا به دیابت به راحتی و بدون دغدغه از آن استفاده کنند، در صورتی که قند فروکتوز دوباره به قند گلوکز تبدیل می‌شود لذا به همین دلیل عسل کوهی وحشی بهترین جایگزین برای شکر و قند است.

عسل کوهی وحشی

قیمت عسل وحشی کوهستان

قیمت عسل وحشی کوهستان

عسل کوهی و وحشی خواص فوق‌العاده‌ای دارد و برای برداشت آن لازم است افراد با تجربه از صخره‌های صعب‌العبور و کوهستان‌ها عبور کنند تا بتوانند عسل وحشی را از بهترین نژاد‌های زنبور عسل برداشت کنند. از این رو عسل وحشی قیمت نسبتا بالایی دارد، اما با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد، قیمت آن ناچیز است. این عسل باعث افزایش انسولین و کاهش قند خون می‌شود و مشاهده شده است که باعث پایین آمدن سطح گلوکز پلاسما در دیابتی‌ها می‌شود، بنابراین برای افراد دیابتی بسیار مفید است و از پیشرفت دیابت جلوگیری می‌کند.
با توجه به اینکه عسل کوهی وحشی قیمت نسبتا بالایی دارد، لازم است این عسل را از فروشندگان معتبر خریداری کنید تا از ارگانیک بودن عسل به شما اطمینان دهند. گفته می‌شود که مصرف 1 تا 2 قاشق چای خوری عسل کوهی بر روی معده خالی، باعث تسکین درد و کمک به روند بهبود می‌شود. در طول تاریخ از عسل به عنوان راهی برای التیام زخم‌های پوستی استفاده می‌کردند. امروزه می‌توانید این عسل را به عنوان یک عنصر در محصولات زیبایی بیابید.
منبع معتبر تحقیقات نشان می‌دهد که این عسل می‌تواند باکتری‌ها و قارچ‌های مضر را از بین ببرد. این ماده به طور طبیعی حاوی پراکسید هیدروژن، یک ماده ضد عفونی کننده است. آیا می‌دانید که زنبورهای عسل وحشی بر روی تنه درختان بزرگ و تنومند در جنگل زندگی می‌کنند که عمود بر سطح زمین هستند! استخراج عسل وحشی زحمت فراوانی دارد، از طرفی ارزش و خواص این عسل بسیار زیاد است. برای همین قیمت عسل وحشی طبیعی در بازار کمی گران می‌باشد.

خرید عسل وحشی اصل

بیشتر عسل‌های مصرفی امروزه عسل فرآوری شده‌ای هستند که از زمان جمع‌آوری از کندو گرم شده و فیلتر می‌شوند. آشنایی با تکنیک‌های شناسایی عسل اصل از تقلبی قبل از خرید عسل وحشی طبیعی بسیار مهم است، با پردازش عسل گرده، آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی را که به طور طبیعی در عسل وحشی وجود دارد، از بین می‌رود. بر خلاف عسل فرآوری شده، عسل کوهی ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارد و قدرت سلامتی افراد را افزایش می‌دهد. مصرف این عسل در هر کاری از انرژی کم، مشکلات خواب تا حساسیت‌های فصلی را بر طرف می‎کند.
همانطور که گفته شد، معمولا عسل هنگام فرآوری، کیفیت زیادی را از دست می‌دهد. با این حال، عسل وحشی حاوی گرده زنبور عسل است که به دلیل جلوگیری از عفونت شناخته می‌شود و باعث تسکین آلرژی طبیعی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد، خوردن این عسل می‌تواند در حدود 8 هفته علائم آلرژی را از بین ببرد و باعث بهبود علائم کلی مانند خارش، چشم‌های آبکی، عطسه و سایر علائم مشابه شود. با توجه به خواص فوق‌العاده‌ای که عسل وحشی دارد، عسل وحشی خرید بالایی داشته و افراد زیادی مایل به مصرف عسل وحشی هستند.

خرید عسل وحشی اصل
فروش عسل وحشی طبیعی

فروش عسل وحشی طبیعی

افزایش رضایت مصرف‌کننده بر فروش عسل وحشی طبیعی تأثیر می‌گذارد. مصرف کننده‌هایی وجود دارند که می‌خواهند از محصولات عسل با کیفیت بالا و خصوصیات منحصر به فرد برخوردار شوند، از طرفی مراکز و فروشگاه‌های فروش عسل وحشی تهران این امکانات را برای متقاضیان فراهم می‌کنند و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت عالی مشتریان زیادی را جذب فروشگاه خود می‌کنند.
با این وجود مراکز فروش عسل وحشی طبیعی باید از این موضوع اطلاع داشته باشند که بیشتر مصرف‌کنندگان همیشه محصولات با کیفیت عسل وحشی طبیعی را بر اساس جنبه عاطفی خریداری می‌کنند نه جنبه عقلانی و تصمیم‌گیری در مورد خریدشان با پیش‌بینی ارزش برتر محصول یا خدمات انجام می‌گیرد. با این حال برای فروش عسل وحشی طبیعی درک رفتار مصرف کنندگان و الگوهای خرید به خصوص در خط تولید به منظور ایجاد سطح رضایت مشتریان بسیار مهم است، بدون مصرف کنندگان بالقوه برای خرید محصولات عسل، تولیدکنندگان عسل ماندگاری در صنایع غذایی طبیعی نخواهند داشت.
کیفیت محصولات عسل به عنوان برتری یا تعالی عملکرد و کیفیت ظاهری یک محصول خاص تعریف می‌شود که براساس درک و نظر مصرف‌کنندگان داوری و ارزیابی می‌شود. رضایتمندی مشتریان در فروش عسل وحشی طبیعی نقش مهمی دارد، زیرا مشتریان کسانی هستند که کیفیت را تعریف و درک می‌کنند و براساس رضایتی که دارند برای خرید عسل اقدام می‌کنند.

مقالات مرتبط با عسل

خاصیت عسل شبدر

10 خاصیت عسل شبدر معجزه می‌کند

خاصیت عسل شبدر بر کسی پوشیده نیست این ماده فوق العاده مغذی ط…
خواص عسل زرشک

9 خواص عسل زرشک که تا به حال نمی‌دانستید

خواص عسل زرشک برای سلامتی بر کسی پوشیده نیست این عسل از درخچه‌های کوچک …
مزیت‌های عسل برای کبد 

از مزایای عسل برای کبد چه می‌دانید؟

مزایای عسل برای کبد از سالیان گذشته تا به امروز به چشم می‌آید. د…